facebook
panel klienta

Pomoc

Dlaczego nie mogę się dodzwonić na infolinię?

Zainteresowanie naszymi usługami jest tak duże, że nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać wszystkie telefony. Nasi konsultanci zarejestrują próbę połączenia z naszą infolinią i oddzwonią na podany numer.

Jak mogę się zalogować w Panelu Klienta?

Panel Klienta znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony internetowej. Po podaniu loginu i hasła użytkownik ma dostęp do swoich płatności, może pobrać faktury, czy też komunikować się z naszymi pracownikami.

Nie pamiętam mojego loginu i hasła, gdzie mogę je znaleźć?

Login i hasło klienta znajdują się na umowie o dostawę usługi.



INSTALACJA

W jaki sposób zamówić usługę?

Poprzez telefoniczny kontakt z konsultantem pod numerem (34) 333-60-00.

Ile kosztuje instalacja?

Cena instalacji zaczyna się od 1zł i zależy od jej typu, długości trwania umowy oraz pakietu jaki zostanie wybrany.

Jaki jest czas oczekiwania na podłączenie do Internetu ?

Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.

Co jeśli przyjedzie monter, a mnie nie będzie w domu?

Przed każdym przyjazdem monter kontaktuje się z zainteresowanym i ustala godzinę, odpowiednią dla Klienta oraz montera.

Czy jeśli monter nie jest w stanie do mnie dojechać, z bliżej nie określonej przyczyny, zostanę o tym poinformowany?

Tak. Skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia nowego terminu wizyty.

Jak przebiega proces podłączenia do Internetu?

1. Po telefonicznym umówieniu zgłoszenie przekazywane jest do montera.

2. Monter przyjeżdża w wyznaczonym dniu na miejsce instalacji.

3. Wykonuje pomiar i jeśli wszystko jest w porządku przystępuje do instalacji urządzeń.

4. Zostaje spisana umowa, co kończy proces podłączenia.

Co w przypadku gdy w moim miejscu zamieszkania jest za słaby sygnał, czy wizyta jest odpłatna?

Pomiar sygnału jest bezpłatny.

Posiadam "starą" instalacje, jeszcze w technologii 2.4GHz czy możliwe jest "przejście" na technologie 5GHz?

Tak. Dokonujemy przeróbek instalacji po wcześniejszym zgłoszeniu.

Czy taka przeróbka jest odpłatna?

Tak. Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdyż bardzo często koszt obniżany jest poprzez różnego rodzaju promocje.

Mam już instalacje Internetu, ale chciałbym podłączyć dodatkowo laptopa, czy jest taka możliwość oraz czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?

Wszystko zależy od obecnej instalacji. Dołożenie nowego urządzenia jest płatne. Jeśli posiadamy już urządzenie, które umożliwia nam podłączenie większej liczby komputerów możemy wykonać to samodzielnie.

 

SERWIS

Nie działa mi internet/telewizja/telefon, co robić?

Usterki można zgłaszać 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 34 333 60 00.

Jak szybko usuwane są usterki?

Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.

Mam problem z komputerem, czy mogę liczyć na pomoc?

Oczywiście, firma @Alfanet świadczy również usługi serwisowe. Szczegóły oferty dostępne są tutaj.



PŁATNOŚCI

Gdzie sprawdzę stan moich płatności?

Aktualny stan płatności można sprawdzić logując się w Panelu Klienta.

Zobacz również:Jak mogę się zalogować w Panelu Klienta?

Gdzie mogę sprawdzić numer konta do wpłaty?

Indywidualny numer konta bankowego do wpłat można znaleźć w Panelu Klient w zakładce Informacje.

Zobacz również: Jak mogę się zalogować w Panelu Klienta?

Wyświetla mi się komunikat o nieuregulowanej płatności, co teraz?

Na komunikacie po 30 sekundach zostanie uaktywniony przycisk „Zaakceptuj”. Po kliknięciu przycisku komunikat zostanie zamknięty, a usługa wznowiona.



OFERTA

Posiadam już od Was Internet, czy będę miał rabat na pozostałe usługi?

Tak, posiadamy w naszej ofercie pakiet AlfaMULTI. Szczegóły oferty dostępne są tutaj

Czy podłączają państwo klientów w częstotliwości 2.4GHz ? - oferta

Obecnie podłączenia są realizowane tylko w technologii 5GHz.